/
۲۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۷

تجمع صنفی نیروهای ارکان ثالث/ مهمترین خواسته؛ حذف شرکت‌های پیمانکاری

نیروهای ارکان ثالث ملی حفاری در راستای مهمترین خواسته خود که حذف شرکت های پیمانکاری است، تجمع کردند.
..
کد خبر : ۶۰۲۲۰

تجمع صنفی نیروهای ارکان ثالث/ مهمترین خواسته؛ حذف شرکت‌های پیمانکاری

صدای مخاطب- به گزارش نبض نفت، یکی از نیروهای ارکان ثالث شرکت ملی حفاری ایران با ارسال متن زیر خواستار رسیدگی مسئولان برای حذف شرکتهای پیمانکاری شده است.

در همین راستا تعداد زیادی از نیروهای ارکان ثالث شاغل در شرکت ملی حفاری ایران روز شنبه 19 اسفند 1402 دست به تجمع زدند و رفع تبعیض و حذف شرکت‎های پیمانکاری مهمترین محور و دلیل این تجمع بیان شده است.

متن ارسالی نیروهای ارکان ثالث شرکت ملی حفاری ایران به شرح زیر است:

همدلی و همراهی پرسنل ارکان ثالث ملی حفاری نشان داد حفارمردان غیورمردانه پای احقاق مطالباتشان ایستاده اند و همچنان که مافیای پیمانکاران و اصحاب قدرت از هرگونه ظلم و کارشکنی و سنگ اندازی در تصویب طرح ساماندهی کارگران و حذف پیمانکار دریغ نمی کنند، در مقابل، این سربازان خط مقدم صنعت نفت نیزاز سنگر مطالبه گری و عدالتخواهی عقب نشینی نخواهند کرد.

آقایان مسئول دیگر زمان آن رسیده که آه و فغان این کارگران را که نتیجه تبعیض های چند برابری در حقوق و مزایا و بی عدالتی های ظالمانه ایجاد شده توسط شما مدیران است بشنوید و خواسته آنان را اجابت کنید.

این بار روی صحبتمان با مدیران دست اندرکار تدوین ارقام و شیوه نامه مزایای ارکان ثالث(نفت کارت و بن کارت و...) است که باز هم کام کارگران را تلخ کردند.

وعده یکساله شما در خصوص نفت کارت و شیوه اجرای آن نشان داد(رقم بسیار ناچیز در مقایسه با سایر پرسنل) همچنان بر حفظ نظام ظلم و تبعیض اصرار می‌ورزید.اما بدانید کارگران ارکان ثالث ملی‌حفاری تا رفع تک تک موارد تبعیض آمیز در پرداخت ها از مطالبه گری قانونی خود درست بر نخواهند داشت.

آگاه باشید در صورت تکرار اشتباه در خصوص سایر موارد پیش رو(بن کارت، اصلاح طرح طبقه بندی و ...)با تجمع حفارمردان روبرو خواهید شد.

لازم است تاکید شود انعکاس صدای مخاطبان در واقع دیدگاه پایگاه خبری نبض نفت در خصوص موضوع مطرح شده نبوده و این رسانه صرفاً بر اساس وظیفه ذاتی خود اقدام به انعکاس دیدگاه مخاطبان گرامی در خصوص موضوعات مختلف می‌کند. همچنین پایگاه خبری نبض نفت این آمادگی را دارد که توضیحات دستگاه و شرکت مربوطه در خصوص هر کدام از خبرهای منتشر شده در بخش صدای مخاطب را برای شفاف‌سازی منتشر کند.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر