/
۱۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۵

بهره مندی بیش از هزار و 200 واحد صنعتی در استان لرستان از نعمت گاز

هم اکنون هزار و 255 واحد صنعتی در استان لرستان از گاز بعنوان سوخت اصلی استفاده می کنند که 161 واحد صنعتی عمده و مابقی مشترکین صنعتی واحد جزء هستند.
کد خبر : ۹۶۹۶

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، غلامرضا لطفعلیان مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان با بیان اینکه هم اکنون 6 نیروگاه و 48 جایگاه CNG از گاز بهره مند هستند، افزود: در سال ۹۷ نیز برنامه ریزی لازم برای گازرسانی به 150 واحد صنعتی صورت گرفته است .

این مقام مسئول گفت: در سال‌های اخیر توسعه گازرسانی به صنایع موجب کاهش مصرف سوخت های آلاینده ای مانند گازوئیل و مازوت شده است که می تواند تاثیر بسزائی بر بهبود کیفیت هوا و کمک به محیط زیست داشته باشد .

وی خاطرنشان کرد: صنایع استان در سال گذشته 33 درصد کل گاز استان را مصرف کردند که امیدواریم با گازرسانی به صنایع طی امسال و سال آینده این میزان افزایش یابد .

لطفعلیان افزود:‌ متاسفانه هم اکنون مشترکین استان حدود 140 میلیارد تومان به شرکت گاز لرستان بدهی دارند که 54 درصد از آن مربوط به مشترکین صنعتی است.

مدیر عامل شرکت گاز استان لرستان گفت : شرکت گاز لرستان حداکثر تعامل را با صنایع استان دارد لیکن توسعه گازرسانی مرهون پرداخت بدهی است و مشترکین می بایست با پرداخت گازبهای مصرفی در این مهم، شرکت گاز لرستان را یاری کنند.


 ما را در کانال تلگرامی نبض نفت دنبال کنید


مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر