/
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱
به‌منظور حمایت از صنایع و تولیدکنندگان بازار داخلی

شرکت ملی حفاری حضور مؤثری در نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران دارد

رئیس روابط عمومی شرکت ملی حفاری از عزم این شرکت برای حضور مؤثر در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران با هدف استمرار حمایت از تولیدکنندگان و سازندگان داخلی تجهیزات صنعت نفت و حفاری خبر داد.
کد خبر : ۶۱۰۷۸

نبض نفت-مهدی احمدی با اشاره به برگزاری نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی با حضور هزار و ۷۵۰ شرکت داخلی و خارجی در محل دائمی نمایشگاه بین‌المللی تهران از ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت گفت: این شرکت طبق سیاست‌های ابلاغی وزارت نفت در این رویداد نمایشگاهی حضوری فعال و مؤثر دارد.
وی رایزنی با سازندگان و تأمین‌کنندگان کالا و تجهیزات، رونمایی از دستاوردهای علمی و تجهیزات فناورانه، امضای قرارداد و تفاهم‌نامه با شرکت‌های دانش‌بنیان و شرکت‌های متقاضی خدمات جانبی حفاری را از مواردی برشمرد که در این رویداد به‌صورت جدی پیگیری می‌شود.
براساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور خواهند داشت.
نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابع آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت در آن حضور جدی و فعال دارند.


 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر