/
۱۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۶

حضور فعال شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در نمایشگاه بیست‌وهشتم نفت

رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با اشاره به حضور تمام‌قد این شرکت در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی گفت: این نمایشگاه از بزرگ‌ترین رخدادهای صنعتی و تجاری ایران است که هر سال با حضور شرکت‌های توانمند داخلی و خارجی برگزار می‌شود.
کد خبر : ۶۱۰۷۷

 نبض نفت -سعید آتشبار با اشاره به شعار بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت نفت، «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه»، بیان کرد: این نمایشگاه ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ برگزار می‌شود و فرصت مغتنمی است تا شرکت‌های فعال در این صنعت، دستاوردها و محصولات خود را در معرض بازدید دست‌اندرکاران و متخصصان قرار دهند.
وی با اشاره به تعداد غرفه‌ها و شرکت‌های فعال مناطق نفت‌خیز جنوب در نمایشگاه، گفت: با توجه به برنامه‌ریزی، مذاکره و پیش‌بینی‌هایی که از نمایشگاه سال ۱۴۰۲ تاکنون با شرکت‌های نفتی دولتی، بخش خصوصی و دانشگاه‌های برتر کشور داشته‌ایم، قراردادهای مهمی را در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی امضا می‌کنیم.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب از رونمایی تجهیزات و کتب تألیف‌شده تخصصی از سوی کارکنان این شرکت در این رویداد بین‌المللی خبر داد و افزود: حضور مدیران ارشد ستادی شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیران عامل شرکت‌های پنج‌گانه بهره‌بردار مناطق نفت‌خیز جنوب، مدیران ارشد زیرمجموعه و جمعی کارشناسان فنی مدیریت‌های مختلف این مجموعه نشان‌دهنده اهمیت بسیار این نمایشگاه در نگاه مدیریت این شرکت دارد.
آتشبار ادامه داد: با توجه به حضور شمار زیادی از شرکت‌های خارجی فعال انرژی در سطح جهان، پیش‌بینی می‌شود این نمایشگاه تراز بالای فنی، اقتصادی و دیپلماتیک داشته باشد.
وی با اشاره به نقش مهم شرکت‌های تابع مناطق نفت‌خیز جنوب در جهش تولید گفت: عمده شرکت‌های حاضر در این نمایشگاه در حوزه دانش‌بنیان و ساخت داخل فعالیت می‌کنند که باید به نقش اثرگذار این شرکت‌ها در جهش تولید اشاره کرد.
براساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف ازجمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارتاپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور خواهند داشت.
نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت در آن حضور جدی و فعال دارند.

 

 

 

منبع:شانا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر