/
۰۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۶
خدمتی دیگر از مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی:

تعمیر اضطراری توربین وركسپور كارخانه ٢٠٠ NGL آغاجاری/ جلوگیری از عدم نفع در تولید گاز

مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب، با اشاره به تعمیر اضطراری توربین ورکسپور کارخانه ٢٠٠ NGL آغاجاری توسط متخصصان اين مجموعه، گفت: بروز اشکال در توربین این کارخانه از حدود یک ماه گذشته سبب شده بود تا رقمی بالغ بر ٧٠ میلیون فوت مکعب گاز غنی سوزانده شود که این خود خسارت و عدم نفع برای تولید به شمار می رفت، با ورود جدي گروه تعميرات اساسي؛ اين توربين در دست تعمير قرار گرفت.
کد خبر : ۶۰۸۹۳

به گزارش نبض نفت به نقل از  روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ماشااله فتاحی نیا، مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تعمیرات اضطراری در کارخانه گاز و مایع ٢٠٠ آغاجاری توسط دو گروه کاری به صورت ٢۴ ساعته در حال انجام است.
 
مدیر تعمیرات تجهیزات صنعتی و ماشین آلات فرآیندی شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به چگونگی فعالیت این کارخانه و اهمیت آن برای تأمین گاز مایع پتروشیمی‌ها، بیان داشت: کارخانه ٢٠٠ NGL آغاجاری، گاز غنی (ریچ) دریافت کرده و پس از تبدیل به حالت مایع، آن را برای پتروشیمی‌ها ارسال می‌کند، بروز اشکال در توربین این کارخانه از حدود یک ماه گذشته سبب شده بود تا رقمی بالغ بر ٧٠ میلیون فوت مکعب گاز غنی سوزانده شود که این خود خسارت و عدم نفع برای تولید به شمار می رفت.
 
مهندس فتاحی نیا عنوان داشت: توربین ورکسپور این کارخانه توسط متخصصان جهادی مدیریت تعمیرات تجهیزات صنعتی به سرعت تحت تعمیر قرار گرفت و دو گروه کاری به صورت ٢۴ ساعته برای تکمیل کار تعمیرات توربین پای کار آمدند.
 
وی ضمن تقدیر از تلاش‌های بی‌نظیر گروه‌های فعال و جهادی اين مدیریت در تعمیرات اساسی تصریح کرد: دو گروه کاری جهت بازکردن توربین در آغاجاری به صورت ٢۴ ساعته با همکاری ترابری «اختصاص جرثقیل ٢٠ تن» مشغول به فعالیت‌اند.
 
مهندس فتاحی نیا افزود: در مجموع سه گروه به صورت مستمر مشغول تعمیرات توربین و باز کردن آن هستند تا جابه‌جایی ها انجام شود.
 
وی در پایان خاطر نشان کرد: هر زمان که تعمیرات غیر مترقبه ای پیش بیاید، گروه تعمیرات اساسی پا به پای تعمیرات شرکت‌های بهره‌بردار با هماهنگی مدیریت وارد عمل می‌شوند این همراهی و مساعدت تنگاتنگ و هم‌جهت می‌تواند به ما کمک کند تا با وجود مشکلات متعدد مانند کمبود ابزار کار تعمیرات مهم و اساسی را در کوتاه ترین زمان ممکن به نتیجه برسانيم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر