/
۰۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۴
مهندس حبیبی پور:

مركز توانمندسازی مدیران و كاركنان راه اندازی می شود

مدیر منابع انساني شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: رایزنی های اولیه به منظور راه اندازی این مرکز در تهران انجام شده است و با تاکید مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز در سال جاری اقدامات لازم برای راه اندازی این مجموعه کلید خواهد خورد.
کد خبر : ۶۰۸۴۵

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب، ابوالقاسم حبیبی پور، مدیر منابع انساني شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب در حاشیه نخستین روز از برگزاری دوره آموزشی اقتصاد انرژی ویژه مدیران ارشد شرکت؛ اظهار داشت: در نظر داریم که دانش مدیران را به موازات کارکنان صنعت نفت ارتقاء دهیم.
 
مدیر منابع انساني شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به سرانه آموزش مدیران در مناطق بیان داشت: سرانه آموزش مدیران در سال گذشته رضایت بخش نبوده است. از این رو برنامه ریزی جدی در مجموعه آموزش صورت گرفته تا این سرانه به حداکثر برسد.
 
مهندس حبیبی پور از راه اندازی مرکز توانمندسازی مدیران و کارکنان در آینده نزدیک خبرداد و خاطرنشان کرد: رایزنی های اولیه به منظور راه اندازی این مرکز در تهران انجام شده است و با تاکید مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفت خیز در سال جاری اقدامات لازم برای راه اندازی این مجموعه آموزشی کلید خواهد خورد.
 
وی در پایان با تاکید بر ضرورت حضور فعال مدیران در دوره های آموزشی ابراز داشت: بقا و رشد هر سازمان به مدیران وابسته است از این رو روزآمدسازی اطلاعات آنان تضمین کننده موفقیت مجموعه تحت مدیریت ایشان خواهد بود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر