/
۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۰۰:۲۲
آریا حمیدیان مجری پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در جزیره کیش:

افزایش 10 درصدی شرکتها در نمایشگاه پنجم حمایت از ساخت داخل/ گلایه حمیدیان از سنگ اندازی برخی شرکت‌ها در برپایی نمایشگاه پنجم

حمیدیان مجری پنجمین نمایشگاه حمایت از ساخت داخل در جزیره کیش و مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش از افزایش 10 درصدی تعداد شرکت‎های حاضر در این نمایشگاه نسبت به سال قبل خبر داد. وی همچنین از سنگ‌اندازی برخی شرکتها در برپایی نمایشگاه پنجم گلایه کرد.
..
کد خبر : ۵۹۶۱۸

آریا حمیدیان مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش در یک گفتگوی اختصاصی با پایگاه خبری نبض نفت به سابقه نمایشگاه حمایت از ساخت داخل اشاره کرد و گفت: پنج سال پیش در شرکت بهاران تدبیر کیش با مشارکت و حمایت شرکت‎های پالایشی و پتروشیمی‎های کشور این نمایشگاه را شروع کردیم. در طی پنج سال اخیر این نمایشگاه روند رو به رشد خود را ادامه داده است.

حمیدیان افزود: در نمایشگاه پنجم در مجموع حدود 270 شرکت در این همایش بزرگ حضور داشتند. در این نمایشگاه شاهد حضور شرکت‎های دانش بنیان متعددی بودیم که تولیدکننده تجهیزات صنعت نفت کشور بودند. همچنین در کنار شرکت‎های پالایشی، پتروشیمی‎ها و شرکت‎های دانش بنیان، ما شاهد حضور بنگاههای اقتصادی تسهیل‎گر مالی مانند بانک‌ها و بیمه‎ها بودیم.

مدیرعامل شرکت بهاران تدبیر کیش از برخی بداخلاقی‎ها و سنگ‎اندازی‌ها در برپایی نمایشگاه پنجم حمایت از ساخت داخل گلایه‎های زیادی داشت و گفت: علی رغم فراز و نشیب‎های زیادی که در نمایشگاه پنجم با آن مواجه بودیم باز شاهد افزایش حدود 10 درصدی شرکت‎ها در این نمایشگاه بودیم....

متن کامل این گفتگو بر روی اینستاگرام پایگاه خبری نبض نفت منتشر می‎شود.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر