/
۰۲ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۱

اقدام قابل تحسین و ارزشمند شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان

در راستای ارج نهادن به خانواده معظم شهدا، روابط عمومی واموربین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در نمایشگاه تخصصی نفت صنعت خوزستان دست به یک حرکت ارزشی زد که قابل تحسین است.
..
کد خبر : ۵۹۳۳۴

اقدام قابل تحسین و ارزشمند شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستاناقدام قابل تحسین و ارزشمند شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان

به گزارش نبض نفت، روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در راستای ارج نهادن به شهید و خانواده معظم شهدا، در چهاردهمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان غرفه خود را مزین به نام شهید علی حسینی کاهکش کرد تا هم مراسم افتتاحیه غرفه با حضور این خانواده شهید برگزار شود و از طرفی یاد و خاطره این شهید زنده نگه داشته شود. علی بلدی مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان در یک گفتگوی کوتاه با پایگاه خبری نبض نفت در خصوص این حرکت ارزشمند پتروشیمی مسجدسلیمان گفت: موضوع ارج نهادن به خانواده شهدا و معرفی یک شهید در هر نمایشگاه از اردیبهشت 1402 و همزمان با نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی تهران شروع شد و در نمایشگاه ایران پلاست سال 1402 نیز ادامه پیدا کرد. بلدی افزود: مراسم افتتاح غرفه با حضور خانواده شهید و توسط اعضای خانواده شهید برگزار میشود. در چهاردهمین نمایشگاه صنعت نفت خوزستان نیز تصمیم ما بر این بود که این کار ارزشی ادامه پیدا کند و در این نمایشگاه تصویری از شهید علی حسینی کاهکش شهید مدافع حرم به نمایش گذاشته شد که برخی از بازدیدکنندگان دلنوشته‌هایی بر روی این عکس ثبت میکنند. مدیرروابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع پتروشیمی مسجدسلیمان تاکید کرد که این رویه توسط پتروشیمی مسجدسلیمان ادامه‌دار خواهد بود و این مجتمع پتروشیمی تلاش میکند در حد توان و بضاعت خود ضمن معرفی برخی از شهدا، موضوع ارج نهادن به خانواده معظم شهدا را فرهنگسازی کند. بلدی تصریح کرد: در نمایشگاههای پیش رو نیز تلاش میکنیم این کار با کیفیت بهتری انجام شود تا بتوانیم یاد و خاطره شهدا را زنده نگه داریم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر