/
۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۲

سالاری به دنبال تغییر در انجمن صنفی پالایش نفت/ سالاری چه منفعتی از این تغییر می‌برد

خبرهای موثق حاکی از این است که جلیل سالاری به دنبال تغییر دکتر ناصر عاشوری در انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور است.
..
کد خبر : ۵۸۹۵۰

به گزارش نبض نفت خبرهای موثق و گزارش‌های رسیده به پایگاه خبری نبض نفت حاکی از این است که جلیل سالاری مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فراورده‎های نفتی ایران شدیداً تلاش می‎کند تا دکتر ناصر عاشوری رئیس انجمن صنفی کارفرمایی صنعت پالایش نفت کشور را حذف کرده و یکی از دوستان نزدیک خود که در انتخابات ریاست جمهوری در ستاد انتخاباتی با وی همکاری داشته را جایگزین دکتر عاشوری کند.

پایگاه خبری نبض نفت به عنوان یک رسانه مستقل معتقد است جابجایی مدیران حق طبیعی مدیرکل هر مجموعه‌ای است اما لابی کردن و فشار برای حذف مدیری که سابقه بسیار درخشانی در طی چند سال گذشته در انجمن صنفی صنعت پالایش نفت کشور داشته و دارای تجارب ارزنده‌ای از جمله سه دوره نمایندگی مجلس، اشراف فنی کامل به چالش‌ها و مشکلات پالایشگاههای کشور، داشتن تعامل بسیار سازنده با مدیران عامل پالایشگاهها و ... دارد قطعا کاری نابخردانه و دور از علم مدیریت است. حذف یک مدیر باتجربه با کارنامه و سوابق کاری درخشان و جایگزین کردن یکی از همکاران ستاد انتخاباتی و یکی از دوستان نزدیک با تجربه‎ای اندک در صنعت نفت فقط از یک فرد بی‎تدبیر برمی‎آید.

امید است سالاری در ادامه روند اشتباهات گذشته خود طی دو سال اخیر که وزارت نفت را با چالش‎های متعددی روبرو کرده و با عملکرد خود عملا عملکرد کل وزارت نفت را به زیر سئوال برده این اشتباه را نکند چرا که با تغییر دکتر ناصر عاشوری در انجمن صنفی صنعت پالایش نفت فقط به اشتباهات قبلی خود اضافه خواهد کرد و سوژه دیگری به منتقدان خود تقدیم خواهد کرد.  

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر