/
۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۶
‍ ‍ گرشاسبی عنوان کرد:

اگر به آینده پتروشیمی ایلام امیدوار نبودم نمی‌ماندم

مدیرعامل شرکت پتروشیمی ایلام در‌ حاشیه نمایشگاه پتروفن در‌ گفتگو با خبرنگاران گفت:اگر به آینده شرکت پتروشیمی ایلام امیدوار نبودم لحظه‌ای در این مجتمع نمی‌ماندم.
کد خبر : ۵۸۴۹۹

 به گزارش نبض نفت به نقل از پتروشیمی ایلام ؛ گرشاسبی با بیان اینکه پتروشیمی ایلام یکی از استثنایی‌ترین پتروشیمی‌های کشور از نظر جایگاه راهبردی در منطقه است افزود: پتروشیمی ایلام در اقتصاد استان بسیار مؤثر است و زمینه مناسبی برای رشد علمی و فرهنگی استان در‌ این مجتمع فراهم شده است.
وی با اشاره به اینکه فردایی پر افتخار پیش روی این صنعت در استان است ادامه داد:برای نرمال‌سازی‌ واحد الفین نیازمند‌ زمان بیشتری هستیم.
سیدغلامحسن گرشاسبی افزود:پتروشیمی ایلام به عنوان بزرگ‌ترین مجتمع پتروشیمی غرب کشور آمادگی‌ کامل خود را برای گسترش همکاری با شرکت‌های فناور و دانش‌بنیان در حوزه پتروشیمی اعلام می‌کند.

گرشاسبی با بیان اینکه دومین دوره رویداد «پتروفن» فرصت مغتنمی برای رفع نیازهای فناورانه صنایع پتروشیمی با بهره‌گیری از توان شرکت‌های دانش‌بنیان است افزود: بر اساس نیازسنجی‌ها توسط کارشناسان پتروشیمی ایلام، شرکت‌های نوآور در حوزه محیط‌زیست، کاتالیست، ساخت قطعات و تهیه اقلام یدکی و ابزار دقیق می‌توانند با پتروشیمی همکاری کنند.
سیدغلامحسن گرشاسبی از حضور فعال پتروشیمی ایلام در این رویداد خبر داد و افزود:ایجاد غرفه، دیدار با مدیران شرکت‌های دانش‌بنیان و امضاء‌ تفاهم‌نامه همکاری با شرکت‌های فنآور در دستور کار رویداد پتروفن است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر