/
۲۰ تير ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۴

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران، «روابط عمومی برتر» شد

روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران در ارزیابی سالیانه که از سوی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران انجام گرفت، موفق به کسب عنوان «روابط عمومی برتر» شد.
کد خبر : ۵۵۶۱۲

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران در نشست هم‌اندیشی روابط عمومی‌های شرکت ملی نفت ایران که روز دوشنبه ۱۹ تیر در مرکز همایش‌های بین‌المللی شرکت ملی نفت برگزار شد، روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته در حوزه‌های مختلف و شاخص‌های عملکردی به‌عنوان روابط عمومی برتر در سال ۱۴۰۱ انتخاب شد.

در لوح تقدیر اهدایی دکتر غلامرضا جمالی رئیس روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران خطاب به رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران آمده است:

«امروزه پیشبرد اهداف و برنامه‌های یک سازمان با تقویت انگیزه‌های جمعی، آگاهی عمومی و اعتماد مردمی امکان‌پذیر است و در میان این ابعاد گسترده، تاثیر ارتباطات و اطلاعات بر کارآمدی دستگاه‌ها موجب نگاه ویژه مدیران به نقش و جایگاه روابط عمومی گردیده است. اهمیت این جایگاه نیز در عصر ارتباطات و در دورانی که اطلاع‌رسانی در همه عرصه‌ها پیشتاز است، دوچندان شده؛ به‌گونه‌ای که موفقیت سازمان‌ها، ادارات و دوامشان در عرصه‌ها و فعالیت‌های تخصصی به عملکرد روابط عمومی‌های آنها وابسته است.

اینک با توجه به تلاش و همت والای شما همکار گرامی و همکاران محترم آن مجموعه در راستای رشد و بالندگی شرکت ملی نفت ایران و ارزیابی سالیانه ۱۴۰۱ از سوی روابط عمومی شرکت ملی نفت ایران موفق به کسب «روابط عمومی برتر» می‌گردید.

اینجانب ضمن تبریک این موفقیت به جنابعالی؛ از تلاش‌های ارزنده روابط عمومی آن شرکت تقدیر و تشکر می‌نمایم، امید است که با اتکال به خداوند متعال همچنان شاهد موفقیت‌های شما در توسعه فعالیت‌های روابط عمومی در شرکت ملی نفت ایران باشیم.»

رئیس روابط عمومی شرکت نفت فلات قاره ایران ضمن تبریک این افتخار به همکاران روابط عمومی، کسب این عنوان را نتیجه حمایت‌های مدیرعامل، مدیران ستادی و مدیران مناطق عملیاتی دانست و گفت: بدون تردید نگاه تخصصی، شناخت درست از جایگاه روابط عمومی و راهبری آگاهانه از سوی مدیریت شرکت در کسب این افتخار بسیار موثر بوده است.

شهریاری در پایان از تلاش‌های همه همکاران روابط عمومی در ستاد تهران، مناطق عملیاتی، نواحی و دفاتر قدردانی و ابراز امیدواری کرد با تداوم این فعالیت‌ها شاهد انعکاس هرچه بیشتر دستاوردها و فعالیت‌های کارکنان شرکت و کسب موفقیت‌های گوناگون در سایر عرصه‌ها باشیم.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر