/
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۲:۰۵

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان عنوان کرد تامین گاز بیش از ۸۰ درصد صنایع مستقر در شهرک‌های صنعتی خوزستان

دیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان از تامین گاز مورد نیاز بیش از ۸۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خوزستان خبر داد.
کد خبر : ۵۵۰۰۹

نبض نفت _علی مهدی پور با تاکید بر تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی خوزستان اظهار کرد: تامین زیرساخت‌ها در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به منظور فعالیت مطلوب سرمایه‌گذاران یکی از اولویت‌های مهم و مورد توجه است.

وی با اشاره به بحث تامین گاز مورد نیاز واحدهای تولیدی استان افزود: تاکنون ۲۵۰ کیلومتر شبکه گاز در ۳۶ شهرک و ناحیه صنعتی اجرا شده و در همین راستا توسعه شبکه‌های گاز برای سایر شهرک‌ها و نواحی صنعتی در دست مطالعه و بررسی است.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خوزستان گفت: در این زمینه تاکنون گاز موردنیاز بیش از ۸۰ درصد واحدهای تولیدی و صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان خوزستان تامین شده است.

مهدی پور ادامه داد: به منظور توسعه شبکه گاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان تفاهم‌نامه‌ای با شرکت گاز خوزستان انجام دادیم و براین اساس در حال حاضر ۲۹ کیلومتر شبکه گاز در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان دست اجرا است.

وی افزود: این ۲۹ کیلومتر توسعه گاز با اعتبار بیش از ۴۶۰ میلیارد ریال در شهرک‌های صنعتی اندیمشک ۲، اهواز ۲، سردشت دزفول، خرمشهر، ماهشهر و رامهرمز در حال اجرایی شدن است.

منبع:ایسنا

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر