/
۰۱ آذر ۱۴۰۱ - ۱۶:۱۰
صنعت نفت ایران ؛

صنعت نفت ایران هم‌اکنون در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد و بالاترین تحریم‌ها بر این صنعت اعمال شده است

وزير نفت در مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان حوزه مقاومت بسیج ادارات وزارت نفت كه صبح امروز سه شنبه اول آذر، در میدان صبحگاه ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار گردید گفت: صنعت نفت ایران هم‌اکنون در خط مقدم جنگ اقتصادی قرار دارد و بالاترین تحریم‌ها بر این صنعت اعمال شده است.
کد خبر : ۴۹۸۱۳

 به گزارش نبض نفت به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده های نفتی ایران ، مراسم صبحگاه مشترک بسیجیان حوزه مقاومت بسیج وزارت نفت  با حضور مهندس اوجي وزيرنفت، مهندس جليل سالاري  معاون وزير و مدیرعامل شرکت ملي پالايش و پخش فرآورده هاي نفتي ايران، ،شاهميرزايي معاون وزير و مديرعامل شركت ملي پتروشيمي ايران و فرمانده بسیج وزارت نفت و معاونين و جمعي از برادران و خواهران بسیجی صنعت نفت در میدان صبحگاه ساختمان مرکزی وزارت نفت برگزار گردید.

در این مراسم پس ازادای احترام به مقام شهدای گمنام ،تلاوت آیاتی چند از کلام الله مجید، نواخته شدن سرود ملی و برافراشته شدن پرچم مقدس جمهوری اسلامی ایران در میدان صبحگاه، مانور یگان موتوری سپاه محمد رسول الله آغاز شد .

 

 در ادامه فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت جناب آقای مهندس شاهميرزايي، ضمن تقدیر و تشکر از حضور بسیجیان در مراسم صبحگاه، بسیجیان وزارت نفت را در خط مقدم جهاد اقتصادی و مبارزه با تحریم های ظالمانه نظام استکباری دانست. پس از سخنرانی فرمانده مرکز بسیج وزارت نفت، مهندس اوجي وزير محترم نفت ضمن گرامیداشت هفته بسیج و یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس گفت: با سلام و درود به آستان شهیدان دفاع مقدس، امام خمینی (ره)، شهید سردار حاج قاسم سلیمانی و بسیجیان حاضر در این آیین اظهار کرد: خدا را شاکرم به بنده توفیق داد امروز در جمع بسیجیان بی‌ادعای صنعت نفت حاضر باشم.

وی با درود به روان پاک امام خمینی (ره) به‌دلیل کار ابتکاری سامان‌دهی سازمان بسیج مستضعفین بعد از انقلاب اسلامی گفت: این کار با هدف استفاده حداکثری از ظرفیت مردمی برای پیشبرد اهداف نظام به‌خوبی شکل گرفت. همان‌طور که می‌دانید در جنگ تحمیلی ۸ ساله حضور پررنگ اقشار مختلف مردم در قالب همین بسیج سبب شد دشمن نتواند یک قدم از خاک کشورمان را تصرف کند.

اوجی با بیان اینکه رویکرد استفاده از ظرفیت مردمی و تفکر بسیجی در دولت سیزدهم برای غلبه بر کینه و تحریم دشمنان ایران در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: از بدو شروع این دولت، کشور با مشکلاتی همچون تأمین سوخت زمستانی، کمبود سوخت مایع در نیروگاه‌ها، انجام نشدن تعمیرات اساسی در برخی پالایشگاه‌های نفتی و گازی و تشدید تحریم‌های بین‌المللی و از همه مهم‌تر فروش و صادرات نفت، میعانات گازی و محصولات پتروشیمی مواجه بود که خوشبختانه با همت و تفکر بسیجی کارکنان صنعت نفت و تلاش آنها توانستیم بر این مشکلات غلبه کنیم.

گفتني است در پایان این مراسم از بسیجیان نمونه حوزه هاي بسیج ادارات  وزارت نفت تقدیر و تشکر بعمل آمد .

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر