/
۰۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۶:۳۷

طی سال جاری، ۶ شهرک صنعتی در استان لرستان گازدار می شوند

۶ شهرک صنعتی استان لرستان با ظرفیت ۵۵ هزار مترمکعب در ساعت تا پایان سال از نعمت گاز طبیعی برخوردار می‌شوند.
کد خبر : ۳۸۹۰۰
به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، کرم گودرزی، مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در حاشیه بازدید از پروژه گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر با اعلام این خبر، اظهار کرد: در حال حاضر، ۱۳ شهرک صنعتی در سطح استان با ظرفیت حدود ۱۰۰ هزار متر مکعب در ساعت دارای زیر ساخت استفاده از گاز طبیعی هستند.

وی ادامه داد: گازرسانی به شهرک صنعتی الشتر با ظرفیت ۱۰ هزار مترمکعب در ساعت و شهرک صنعتی کوهدشت با ۵ هزار مترمکعب در ساعت تا پایان مرداد ماه سال جاری به بهره برداری می رسند.

گودرزی با اشاره به اجرای پروژه های گازرسانی در شهرک‌ها و نواحی صنعتی كه در راستای جایگزینی سوخت مایع با گاز طبیعی انجام می شود، بیان داشت: توسعه گازرسانی به شهرک ها و نواحی صنعتی باقیمانده استان، از برنامه‌های اولویت‌دار شرکت هستند که در این راستا گازرسانی به ۴ شهرک صنعتی اشترینان، دورود ۲، چمن سلطان الیگودرز و سراب غضنفر نورآباد هر کدام با ظرفیت ۱۰ هزار متر مکعب در ساعت در برنامه سال جاری قرار دارند.

مدیرعامل شرکت گاز استان لرستان در پایان، افزود: گازرسانی به شهرک های صنعتی علاوه بر کمک به بهره وری صنایع موجب حرکت در مسیر استفاده از سوخت پاک، اشتغالزایی و رونق اقتصاد استان است.

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر