/
۲۰ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۷

استان سبز در 1400

پروژه گازرسانی به پنج روستای رودافشان، عباس آباد، زره در، هاشمک و گرمابسرد استان تهران در دهه مبارک فجر به بهره‌برداری رسید.
کد خبر : ۳۵۱۵۷

به گزارش نبض نفت به نقل از روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، سعید توکلی، مدیرعامل شرکت گاز استان تهران گفت: برای بهره برداری از  این پروژه ها، در مجموع 24 هزار متر شبکه تغذیه و 23 هزار و 832 متر شبکه توزیع ایجاد شد و ۱205 خانوار از نعمت گاز طبیعی بهره مند شدند.

وی در ادامه، با بیان اینکه ضریب نفوذ گاز در استان تهران در حوزه شهری ۱۰۰درصد و در حوزه روستایی ۹۷.۶ درصد است، تصریح کرد: بر اساس پیش بینی های انجام گرفته تا پایان سال جاری، از ۲۳ روستای باقی مانده استان، بهره برداری خواهیم کرد و پرونده گازرسانی به روستاهای تهران در سال 1400بسته خواهد شد.

توکلی با بیان اینکه بر اساس آمارها، کشور ما یکی از بالاترین مصرف کنندگان انرژی گاز در سطح دنیاست، گفت: بر اساس بررسی گزارش‌های آماری، در سال جاری مصرف گاز، جهش معناداری نسبت به سال گذشته پیدا کرده که می تواند ناشی از عدم توجه به شاخصه های الگوی مصرف و عدم حساسیت مشترکین نسبت به هدر رفت انرژی باشد.

وی در پایان، تصریح کرد: در همین راستا شرکت گاز استان تهران بر اساس مسئولیت اجتماعی خود، برای اولین بار پویش «یک درجه کمتر» را راه اندازی کرده است.

 

مطالب پیشنهادی
منتخب سردبیر